fantasfeelings

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! 
Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag bryr mig verkligen inte. Jag skulle kunna ligga med ett helt fotbolls lag just nu utan att känna något alls känns det som. 

Var på UMO i dag för jag ska skaffa p-sav. Och... jag vet inte varför men det bara känns som om jag.... ja vet inte, allt känns kaos och då menar jag bara pågrund av det ;O. Fattar inte.

Jag tror att mitt break-up tog hårt på mig och ja... jag ångrar det. Har äntligen kunnat säga det högt, fast jag skäms. Men jag får skylla mig själv. Sånt är livet. Jag har slutat bry mig. 

Ska nog sova nu..


ByE! :*

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey! 

Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice. 

Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha kaffe och sen snacka dem i evigheter. Efter ett tag kom Oskar hem och det var stelt. Han sa inte ens hej liksom. Ville bara därifrån så fort som möjligt. Nu vill jg verkligen supa skallen av mig... Hoppades på att Ian skulle göra det men tror inte att han ska så det sket sig ^^.  Borde inte va med han ändå. Inte för att jag tror att han har fått känslor eller så men... min m är sen.... 

Går på p-piller så borde inte oroa mig meeeen jag är väldigt nojjig ^^. 

Tror inte jag behöver oroa mig men ja. Vi ser ju. Har inte sagt något för såå sen är den inte! Ändå vill jag att han ska hämta mig för jag vill verkligen inte ligga här och tänka på hämska upplevelsen hos Oskar (ja jag tyckte verkligen det var så hemskt). Men blir nog till att göra det ändå..

Vi ser ju! 

ByE! :*

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.
Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!
Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" där i går och jävlar asså... ja XD 

Nu ligger jag här och känner mig deprimerad fast samtidigt väldigt careless om allting. Känns som om jag tappat mina känslor eller något, och det känns skit bra! Samtidigt inte. Vet inte, men jag låter det va. Fuck it liksom! Skål för meningslöst sex (Y) 


ByE! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards