fantasfeelings

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Födelsedag/shopping!

Av Sandra - 27 juni 2013 17:14

   '



Igår hände det så att Fluffy ringde och frågade om jag ville komma ut till Bua och umgås och jag tänkte som så att eftersom min pojkvän ändå skulle ha tråkigt lan så passa jag på att fly lite och då ringde Fluffy perfekt! 

Jag åkte in till stan efter någon timme och sen kom Fluffy och hans mamma och hämtade mig. Grejen va den att dem skulle köpa tårtaoch grejer och jag fattade ingenting till efter ett litet tag och jag inser att han fyller år! Jag kände mig jätte dum för att jag inte visste om det och tyckte att det var väldigt pinsamt! Men jag spelade med och låtsades som om jag redan visste. Vi åkte även till lite antik affärer som hans mamma ville kolla i och det var faktiskt väldigt mysigt! Sen åkte vi till Bua och plockade även upp Tess som redan var vid Fluffys hus! Vi hämtade henne och åkte tillbaka till Fluffys mammas lägenhet där vi skulle käka god mat och sedan tårta. Medans dem lagade mat satt i 3 vid köksbordet och snackade och jag bad Mongot komma till Fluffy och säger att Fluffy fyller år och så skriver han tillbaka att det gör han med! ÄNNU VÄRRE!! Hade faktiskt ingen aning och jag kan påstå att han är en av mina bästa killkompisar....? 

Bra vän jag är.

Det hann även hände grejer mellan Tess och hennes "pojkvän". Dem är tillsammans men, ursäkta mig ta inte illa vid, han är blatte. Säger inte nu att alla är det för det finns verkligen trevliga blattar men han är en av den tykna sorten som ingen tål och han var tyken och skrev grejer jag inte tänker nämna. Så det blev bråk och han var elak mot Fluffy och Tess och hon bara är på hans sida. Hon är dum. Vilket fall, sen stack hon tidigare då för hon blev ledsen. 

Efter hon stack så käkade vi tårtan och måste säga, underbar mamma Fluffy har, jätte trevlig verkligen! Vi käkade tårta, satt och snacka och sen kollade vi lite tv. Efter någon timme åkte vi ut til huset igen, där jag och Fluffy då skulle sova vilket vi gjorde. Han skulle upp tidigt för att jobba medans jag har ledigt men fick ryckas upp ändå. Han skulle egenligen gå och lägga sig tidigt, vilket vi gjorde, men låg utt till halv 3 på natten och bara snacka! UNDERBART MYSIGT! Måste göras om. 

Så i dag då gick vi upp FÖR tidigt och jag ville dö en stund men sen åkte vi till frillesås och sålde jordgubbar som då är hans sommarjobb. Efter 2 timmar åkte jag till Varberg där jag hade planerat dagar innan att shoppa med Emma och Julle. 
Julle hade med sig sin bror och Emma med en kompis och jag själv men det var jätte mysigt! Jag fick shoppat lite underbart snygga grejer och är hel nöjd, även om jag nästan är pank nu, men får ju mer pengar i morgon! 

Just nu ligger jag i min pojkväns säng för var tvungen att åka till honom för att hämta min överdrivet stora packning som ska hem nu. Väntar på bussen, och ska hem göra mig lite fräch för känner mig som en stinkbomb och sen kommer kära lilla Mongot hem till mig och så ska jag äntligen få träffa honom!! Inte träffats sen.... vet knappt när sist :S Nästan ett år!!! Ska bli sjukt mysigt/kul! 
Nu ska jag försöka konka på min jätte packing och få med den på bussen!!

ByE! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag br...

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey!  Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice.  Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha ka...

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" ...

Av Sandra - 28 juli 2013 10:06

Hej. Just nu tänkte jag skriva för jag sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 11 men ska vara där kvart i 11. Jag ska till Ian ikväll och vi ska se på film och supa, japp jag vet hur det låter. Gjort det 2 gånger innan men inet har faktisk...

Av Sandra - 25 juli 2013 20:53

Tjo!  Nu dem senaste dagarna känns det som om jag bara har supit... Söt i förrgår med Ian (igen) och ja... det gick som det gick. Jag drack för mycket helt enkelt! Men tror vi kommer supa snart igen. Jag har försökt att inte tänka på Oskar så mycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards