fantasfeelings

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Sandra - 12 juni 2013 18:38

Det är skolavslutning i morgon!

Jag är nog så taggad som det bara går att bli (Y)

Ska bli så jävla grymt! Precis färgat mitt hår rött och jag blev SUPER nöjd!! Kommer verkligen ge folk en chock! 
Min dag känns fullbokad i mon, vilket den är. 
Skolan 10 till halv 12. Hoppa av vid jobbet direkt och jobba så länge jag känner så tänkte jobba till typ 3 och sen hem, sen ner till tandläkaren och sen hem och börja förfesta! (Y)
Sen drar man till Julle och börja grogga och sedan vidare till stan för att se på Syster sol! (Y)
Jag kan bara täänka hur mina vänners miner kommer se ut när dem ser att jag har färgat mitt hår :D Sen är det någon random dude jag ska träffa på torget med, lite nervös fast vet inte varför egentligen, kommer vara tillräckligt full ändå :P 

Jag tror jag inte kommer somna i natt på grund av att jag är för nervös/taggad i morgon!

Ska se på film och försöka tvinga mig själv att sova sen... o.O 

ByE! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards