fantasfeelings

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Break up.

Av Sandra - 21 juli 2013 16:00

Hej. 

Nu hände det iallafall... Jag gjorde slut med min pojkvän! Det var hemsk. Jag mår verkligen skit just nu. Fick sova hos en polare för jag ville inte hem och sova i min  ensamhet. Grejen va den att jag hade sovit hos en dagen innan och vi drack och så mös vi... INGET STRUL och jag ser inte det som otrohet men det gjorde min kille. Så enligt honom var jag otrogen... och det fick mig att må sämre... som fan. Nu ligger jag här med gråten i halsen men kan samtidigt inte få ut något. Jag vet inte om jag fick ut tillräckligt i går men det känns inte så. Ingen aning asså. 

I mon ska jag jobba och det känns... tråkigt. Jag tror att om jag skulle få sparken i mon (asså det kommer ja inte med detta är ett exempel) skulle jag bara stått där och typ, inte brytt mig. Så illa är det tror jag! Nu ska jag ligga och glo på Supernatural för det är den bästa serien som någonsin blivit gjord på denna planet. 


ByE! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag br...

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey!  Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice.  Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha ka...

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" ...

Av Sandra - 28 juli 2013 10:06

Hej. Just nu tänkte jag skriva för jag sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 11 men ska vara där kvart i 11. Jag ska till Ian ikväll och vi ska se på film och supa, japp jag vet hur det låter. Gjort det 2 gånger innan men inet har faktisk...

Av Sandra - 25 juli 2013 20:53

Tjo!  Nu dem senaste dagarna känns det som om jag bara har supit... Söt i förrgår med Ian (igen) och ja... det gick som det gick. Jag drack för mycket helt enkelt! Men tror vi kommer supa snart igen. Jag har försökt att inte tänka på Oskar så mycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards