fantasfeelings

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra - 27 juni 2013 17:14

   '



Igår hände det så att Fluffy ringde och frågade om jag ville komma ut till Bua och umgås och jag tänkte som så att eftersom min pojkvän ändå skulle ha tråkigt lan så passa jag på att fly lite och då ringde Fluffy perfekt! 

Jag åkte in till stan efter någon timme och sen kom Fluffy och hans mamma och hämtade mig. Grejen va den att dem skulle köpa tårtaoch grejer och jag fattade ingenting till efter ett litet tag och jag inser att han fyller år! Jag kände mig jätte dum för att jag inte visste om det och tyckte att det var väldigt pinsamt! Men jag spelade med och låtsades som om jag redan visste. Vi åkte även till lite antik affärer som hans mamma ville kolla i och det var faktiskt väldigt mysigt! Sen åkte vi till Bua och plockade även upp Tess som redan var vid Fluffys hus! Vi hämtade henne och åkte tillbaka till Fluffys mammas lägenhet där vi skulle käka god mat och sedan tårta. Medans dem lagade mat satt i 3 vid köksbordet och snackade och jag bad Mongot komma till Fluffy och säger att Fluffy fyller år och så skriver han tillbaka att det gör han med! ÄNNU VÄRRE!! Hade faktiskt ingen aning och jag kan påstå att han är en av mina bästa killkompisar....? 

Bra vän jag är.

Det hann även hände grejer mellan Tess och hennes "pojkvän". Dem är tillsammans men, ursäkta mig ta inte illa vid, han är blatte. Säger inte nu att alla är det för det finns verkligen trevliga blattar men han är en av den tykna sorten som ingen tål och han var tyken och skrev grejer jag inte tänker nämna. Så det blev bråk och han var elak mot Fluffy och Tess och hon bara är på hans sida. Hon är dum. Vilket fall, sen stack hon tidigare då för hon blev ledsen. 

Efter hon stack så käkade vi tårtan och måste säga, underbar mamma Fluffy har, jätte trevlig verkligen! Vi käkade tårta, satt och snacka och sen kollade vi lite tv. Efter någon timme åkte vi ut til huset igen, där jag och Fluffy då skulle sova vilket vi gjorde. Han skulle upp tidigt för att jobba medans jag har ledigt men fick ryckas upp ändå. Han skulle egenligen gå och lägga sig tidigt, vilket vi gjorde, men låg utt till halv 3 på natten och bara snacka! UNDERBART MYSIGT! Måste göras om. 

Så i dag då gick vi upp FÖR tidigt och jag ville dö en stund men sen åkte vi till frillesås och sålde jordgubbar som då är hans sommarjobb. Efter 2 timmar åkte jag till Varberg där jag hade planerat dagar innan att shoppa med Emma och Julle. 
Julle hade med sig sin bror och Emma med en kompis och jag själv men det var jätte mysigt! Jag fick shoppat lite underbart snygga grejer och är hel nöjd, även om jag nästan är pank nu, men får ju mer pengar i morgon! 

Just nu ligger jag i min pojkväns säng för var tvungen att åka till honom för att hämta min överdrivet stora packning som ska hem nu. Väntar på bussen, och ska hem göra mig lite fräch för känner mig som en stinkbomb och sen kommer kära lilla Mongot hem till mig och så ska jag äntligen få träffa honom!! Inte träffats sen.... vet knappt när sist :S Nästan ett år!!! Ska bli sjukt mysigt/kul! 
Nu ska jag försöka konka på min jätte packing och få med den på bussen!!

ByE! :*

Av Sandra - 21 juni 2013 22:45

Nu är det fullt ös runt om kring och jag sitter inne själv medans killen är ute med hans bror och några randoms. Kan inte hjälpa att fälla någon tår för att dom tycker det är så roligt medans jag bara känner att jag passar bara halv in. Jag va med en stund sen blev det så jävla tråkigt att jag satte mig jämte men eftersom killen typ inte märker om man är med eller inte så gick jag in, tycker det är lite kallt ute med.
Han och hans bror bara gick och spelade fotboll först utan att ens fråga mig. Detta med att hitta på grejer när man känner sig halv utanför är verkligen inte min grej! Kan verkligen inte känna någon som helst glädje! Känner att jag hade kunnat hämta och lägga mig och gråta lite!
Kan inte vara sur på killen men samtidigt besviken fast det är fel av mig eftersom han har väl kul.
Men kan inget annat än att vara lite besviken eftersom han inte förstår att jag inte passar in och känns som om jag sagt det 1000 gånger!
Känns även som om alla i hans familj tycker jag är tråkig, bara för att jag inte är den somtumgås så mycket eller kan känna mig som en av dom...
Är nog besviken för att han låter mig sitta här ensam och han vet att jag har tråkigt... Kanske är det jag som är orättvis?
Ska jag bara gå upp och lägga mig? Slipper han veta eller se att jag är som jag är just nu....

ByE! :*

Av Sandra - 21 juni 2013 10:26

 




I går va det så att jag, mina 2 söta systrar, min mamma och min pojkvän var på gekås! Fick köpt massa skit och var väldigt nöjd när jag kom ut! Gick inte på lika mycket som förväntat!! Vi gick runt och alla plocka åt sig det dem ville ha! Fick även äntligen plockat åt mig en tjocktröja och 2 perfekt tavelramar. 

Grejen är den att jag även hade sagt till O att vi kunde hitta på något (kanske) och att vi skulle höras (i går då). Men han hörde aldrig av sig och jag såg det som en chans att "yeas jag slipper komma på en dålig ursäkt till varför jag inte kan för eftersom inte han hör av sig så kan han nog inte då." 
Vilket var fel. Läste nu på morgonen att jag skulle skicka ett sms så fort jag läste det. Vilket jag gjorde och han är inte den lyckligaste på jorden.... Tydligen tappade han hoppet klockan 10 på KVÄLLEN då jag fortfarande inte hade hört av mig. 

Känner mig som en hemsk människa! Så elakt av mig, varför inte bara skriva, då kan jag lika gärna komma på någon dålig ursäkt, eller att jag faktiskt ville tillbringa lite tid med min familj? Skulle det vara så svårt? 
Usch... Han hade väntat hela dagen igår på ett sms från mig och där går jag och shoppar och tänker enbart på mig och det jag vill ha! Kan inte bli värre! 
Han skriver att det är lungt men man märker ju att det är inte lungt! Vet inte vad man ska säga i en sådan här situation... Förlåt 1000 gånger om? Jo för det känns ju säkert så mycket bättre för honom! 
Ja vi ser väl!

Glad midsommar alla!! Sup ordentligt!!!

ByE! :*

Av Sandra - 19 juni 2013 19:15

Tjena!

Jobbat i dag, kom hem från en timme sen typ. Åskar och regnar så har lite huvudvärk. Ska snart dra till killen och hoppas att det blir en bra kväll där. Det va sista jobbdagen idag, är ledig i en vecka nu och sen en helg och sen ledig en vecka till. Sen jävlar börjar jag arbeta!! 
J har varit lika flörig i dag som alla andra dagarna, säger tjena snygging och ger andra komplimanger. För mig är det något men tror inte det för honom. Han är nog.... bara ärlig! Jag gillar det, fast ändå inte! Jobbigt när man inte vet om han är serri eller inte! Jaja, snart ska jag gå ut i det "fina" vädret och vänta på bussen! Får se om det blir något inlägg senare. 


ByE! :*

Av Sandra - 18 juni 2013 20:21

Har jobbat hela dagen verkligen. Från 9 till 6! 
Jävligt lite folk dock så hade typ INGET att göra. Sen fick syrran komma förbi med mat för jag glömde min plånbok och skulle köpt mat! Sen blev det lite tårta med! Gott som fan. Har egentligen inte mycket att srkiva om nu eftersom det har verkligen inte hänt någonting! J jobbade inte i dag och på ett sätt känns det bra ändå käns det sorglitg. Gillar att jobba med honom, samtidigt hatar jag det. En väldigt udda känsla asså! 

Ska se om jag kan få min pojkvän att ringa på skype så man kan snacka lite med honom i dag! Det var ju ett tag sen sist ^^

ByE! :*

Av Sandra - 17 juni 2013 20:59

Nä men hej! 

I går va det så att jag va på bio med mina underbara systrar på fast and furious 6. GRYMT BRA FILM. 

Vi kom hem runt 12 och då va det raka vägen till sängs för min del eftersom ja skulle upp och jobba i dag. 

Jag vaknade av min klocka i morse och fick panik för jag trodde att klockan var 12 (fråga inte) men som tur va var den inte detta.

Jag hade även lite smått panik eftersom jag visste inte om jag började 8 eller 9. Men jag brjade 9 och va där en kvart tidigare. 

Dagen har väl inte vart så farofylld. Det var vääldigt lungt på jobbet i dag, inte många kunder alls. Så jag va lite på lagret och snacka mest med R och ibland dök J upp och så snackade vi. Jag kan inte hjälpa att slänga långa blickar eller älska när han dyker upp bakom och kittlar en och han är så stor och lång så man har inte ens chans att försöka göra tillbaka när man är liten som jag! 
Diskuterade även lite med pojkvännen, vi har våra åsikter och han stör mig hur jag ser saker och ting... och jag stör mig hur han se saker och ting! Men han skriver som om allt är underbart och jag hakar på för jag har egentligen inget att säga men det känns ändå inte helt 100 av någon anledning! Eller asså, det skänns inte som om allt är okej mellan oss... kanske bara är jag. Okej, O frågar om jag vill hitta på massa saker och jag borde säga nej eftersom jag har pojkvän och borde inte, men helt ärligt så vill jag så jäävla gärna för jag och min pojkvän har 2 helt olika syner på hitta på saker. Han anser att då är man i en grupp och jag vill hitta på saker, bara jag och han! Kanske därför det är så lockande att bara göra något med någon annan som faktiskt vill göra saker jag tycker är underbart mysigt! 
Nu ska jag se klart Harry Potter dödsrelikerna 2 (Y) 

ByE! :*

Av Sandra - 15 juni 2013 21:35

 



Jag och min kärlek har lite... ostadigt nu. Det blev ett missförstånd och sen sa han massa elaka saker. Jag blev skit sur och hörde inte av mig på hela dagen! Jag vill försvinna. Jag vill sova hos någon jag vill bort. Jag vill tänka! Ska nog åka till Julle på onsdag efter jobbet och vara där ett tag. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom och ja han har bett om ursäkt! Tyvärr har jag tänkt på tanken att göra slut, men jag vill inte, eller gör det mig till en svag människa? 
Vi kommer nog ha lite... avstånd nu och så får vi båda tänka lite och få lite space sen får vi väl se.... Får se vad som händer framåt. 


ByE! :*

Av Sandra - 15 juni 2013 21:21

 



Well ja. Skolavslutningen! Det var en riktig höjdare! Jävlar va bort jag blev efter ett tag.
Läste precis min lillsyrras blogg och läste vad jag hade gjort för henne (handlade om hennes x och jag hade verkligen stöttat henne) och jag minns inget av det. Eller jo någon del men inte mer. Jag fick även höra i dag att dem på jobbet hade hört att jag träffat på en annan på jobbet vilket jag knappt mindes! 
Känns som om jag får höra eller kommer på grejer som ger mig en chock! 
Vi var hemma hos Julle och drack några styckna. Sen drog jag, Emma, Johanna, Marcos och Jakob ner till stan för Julle och några till ville inte gå ner direkt. Så vi går ner, jag och Emma var ju packade som as. Vi kommer ner till stan där vi träffar på folk. Gott/härligt folk och vi börjar snacka och sådant! Sen minns jag att jag försvann lite för skulle träffa Olle som jag har snackat med ett tag. Vi möttes (jag minns knappt det) och jag gick och presenterade honom för mina vänner (: Det var kul! Jag fick mer dricka vilket inte var det bästa! Sen försvann typ alla :O Emma och Johanna fick dra hem, sen vet jag inte vart alla tog väden :S Träffade Jocke och sen gick jag och Olle till en lekplats och satte oss och snackade. Efter ett tag (minns inte hur länge vi var där) ringde Julle och vi mötte henne på stationen! Vi 3 gick nog till stan eller var på väg mot torget (minns inte riktigt) och träffade på Jocke och Robbin och vi snackade lite tror jag... Minns inte så mycket! 

Vi gick tillbaka till lekplatsen och satte oss och snacka och har INGEN aning om vad vi snackade om! Men efter ett tag övertalade dem mig att ja inte kunde åka buss för det gick inga busstider så jag sov hos Julle. Olle var gullig och följde oss väldigt långt! 
Minns inte att ja kom hem till Julle, men tydligen spydde jag som en gris! 

Jag vaknade upp mådde lite dåligt och spydde ännu mer! Som tur var så var Julles mamma underbar! Och tog hand om mig! Julle tog med hand om mig och jag är väldigt tacksam för det! Ringde mamma och hon kom efter ett tag och hämtade mig. Låg sen i sängen HELA dagen och ville typ dö! 
Idag mår jag som tur bättre, vilket var bra eftersom jag jobbade i dag! Dem på jobbet fick höra lite och dem skrattade åt mig! Roliga typer. Nu ligger jag och kollar massa Harry Potter filmer! 

ByE! :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards