fantasfeelings

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Mår illa.

Av Sandra - 14 juli 2013 16:06

Tjena!

Nu har det gott några dagar och jag håller på att dö.

Först och främst känns det som om det går SKIT för mig på jobbet. Känns som om jag gör bort mig och att dem jag jobbar med tycker jag är sämst och vill sparka mig. Det känns så, dock tror jag inte det är så! Men ändå. 

Sen var jag på fest i går och jag var så jävla nära på att skriva till min pojkvän att jag hade vart otrogen. Jag vet inte varför... Jag älskar honom, det gör jag men aa... jag vet inte. Känns som om jag saknar det här med att vara singel och få göra vad jag vill. Men som tur var så gjorde jag inte det. Suger även för jag känner mig... desperat efter en på jobbet. Vi sms:ar ytterst lite men ändå. Han har precis blivit singel och jag känner typ bara att jag vill åka till honom, bli packad och så har vi sex typ... vilket får mig att må värre. Men jag tröstar mig med att han är inte intresserad, jag älskar min pojkvän och så är det. Men det är inte enkelt när jag känner såhär. Blir fett frustrerad och vill gömms mig under mitt mysiga täcke för all evighet. Eller flytta. Hade vart gott om morsan kom och sa att vi var tvugna att flytta. Långt. Då hade jag vrt tvungen att göra slut med killen (tror inte på långdistans förhållanden) och jag hade behövt sluta på jobbet. Alla "problem" hade försvunnit och jag hade kunnat sluta mina ögen behagligt. 

Nu ligger jag bara och önskar. Ligger och kollar serier och önskar jag kunde sitta i deras sits istället. 
Får trösta mig med mer choklad... Ska kolla vidare.


ByE! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag br...

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey!  Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice.  Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha ka...

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" ...

Av Sandra - 28 juli 2013 10:06

Hej. Just nu tänkte jag skriva för jag sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 11 men ska vara där kvart i 11. Jag ska till Ian ikväll och vi ska se på film och supa, japp jag vet hur det låter. Gjort det 2 gånger innan men inet har faktisk...

Av Sandra - 25 juli 2013 20:53

Tjo!  Nu dem senaste dagarna känns det som om jag bara har supit... Söt i förrgår med Ian (igen) och ja... det gick som det gick. Jag drack för mycket helt enkelt! Men tror vi kommer supa snart igen. Jag har försökt att inte tänka på Oskar så mycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards