fantasfeelings

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Lite att ta igen.

Av Sandra - 8 juli 2013 19:07

Tjeena!
Jo nu är det såhär att jag har inte riktigt vart grym på att skriva senaste tiden. Har faktiskt varit ganska upptagen, även om jag vart ledig från jobbet. 
Nu har jag duschat, slutade jobbet för en timme sedan kom hem för en halvtimme sedan.

I fredags var det 1 års dag för mig och min pojkvän, jag skrev ett inlägg men sen dog datorn och det försvann så pallade inte skriva om det. Men ja han jobbade i och för sig från 5 (på eftermiddagen) till klockan 10 men dem hade mycket att göra så han kom hem runt 12 på natten. Men mysigt ändå! 
Sen i lördags så var det partey! Åkte hem på morgonen för mina nya skor hade kommit och så packade jag ner lite party klader och sen drog jag tillbaka till killen (han var ej hemma han jobbade hela dagen) och så somnade jag en liten stund och sen när jag vanka såg jag på klockan att det var dags att börja fixa sig! Drog in med killens bror för han skulle på samma fest och så kom vi dit. Festen var party för min bästa vän som ska fylla år och för hennes kompis som redan har fyllt, så sprit och tårta blev det! Kom hem klockan halv 4 typ till killen och han låg och sov. Fick tyvärr väcka honom för jag var utelåst! Sen på söndagen vaknade jag först tidigt av att killen skulle i väg och jobba sen somnade jag om och vaknade halv 1. Ingen bra dag. Feeett bakis! Det värsta var att jag skulle hem samma dag så kollade lite serier en stund sen var jag tvungen att packa grejer och ta en buss. Som tur var va farsan i stan så han kunde dra med mig hem! 

I dag har jag jobbat och ligger i min säng och är helt SLUT! Ligger nästan och somnar xD Ska kolla serier och chilla! 

ByE! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag br...

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey!  Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice.  Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha ka...

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" ...

Av Sandra - 28 juli 2013 10:06

Hej. Just nu tänkte jag skriva för jag sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 11 men ska vara där kvart i 11. Jag ska till Ian ikväll och vi ska se på film och supa, japp jag vet hur det låter. Gjort det 2 gånger innan men inet har faktisk...

Av Sandra - 25 juli 2013 20:53

Tjo!  Nu dem senaste dagarna känns det som om jag bara har supit... Söt i förrgår med Ian (igen) och ja... det gick som det gick. Jag drack för mycket helt enkelt! Men tror vi kommer supa snart igen. Jag har försökt att inte tänka på Oskar så mycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards