fantasfeelings

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Is there something wrong at me?

Av Sandra - 10 juni 2013 20:15

 



Tänkte skriva om något det alla människor har problem med på jorden, men i detta fall mina problem. 

Killar.

 

Det finns nog inte en enda människa på denna jord som kan säga att hon/han aldrig har haft problem med killar. I sitt egna lilla konstiga sätt. I mitt fall så undrar jag mer om det är något fel på mig.

Jag har en pojkvän, snart tillsammans 1 år och jag kan säga utan att tveka att jag älskar honom. 

Grejen är den att det är en kille på mitt jobb (helg/sommarjobb) som jag inte kan sluta tänka på. Jag gillar inte honom på det sättet och missta mig inte, skulle aldrig vara otrogen eller dumpa min kärlek för honom eller någon annan. 

Jag har vetat vem J (killen från jobbet) är en väldigt lång tid och alltid tyckt att han är... attractiv. Dock får jag spader när jag kan komma på mig själv sitta eller prata om honom för mycket! Eller sist vi skrev på facebook och nu så svarade han inte och jag borde ha (vi växlade bara någr ord, knappt meningar) varit mer "okej vem bryr sig", men nu i stället sitter jag mer och bara "Varför svarar han inte?!". Vilket för mig känns... FEL!! Det är pinsamt med, eftersom han är några år äldre så känner jag mig som en liten stalker som inte släpper taget om folk. Vilket är jobbigt för sådan är ja inte! Jag skulle vilja säga att jag är.... nyfiken/intresserad. Inte mer, men jag känner mig orättvis mot min kille så jag håller det undan och säger till mig själv att skärpa mig. 

Varför sitter jag och grubblar över J när jag har min kärlek när jag vet att J har flickvän och jag har en kille som jag verkligen älskar. Kanske det beror på att jag tycker mitt egna förhållande ligger på en kant och dinglar... Jag tycker det, men det är inte många som förstår hur jag känner oftast eftersom dem inte förstår vad jag menar när jag förklarar saker.

You never know! 

En sak kan jag säga, som jag alltid gör, det löser sig! 

Det ser vi! Nu fick jag det skrivet iallafall, nu blir det serier!
ByE! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 13 augusti 2013 00:57

Hejhej! Vilka dagar! Har festat 2 dagar i rad... eller, iallafall supit 2 dagar i rad (Y). Dem har vart... vilda om man säger så ^^. Ååh jag har gjort saker som säkert många flickor i min ålder skulle finna ånger fullt. Meeen jag känner inget. Jag br...

Av Sandra - 8 augusti 2013 21:50

Hey!  Ny har jag äntligen fått sommarlov! Känns nice.  Jobbigt, jag var hos Oskar i dag och hämtade mina grejer... Hade planerat att det skulle gå snabbt, bara in och hämta grejer sen åka igen. Men nej. Klart man fastnar. Morsan ville gärna ha ka...

Av Sandra - 4 augusti 2013 21:38

Hej.Nu har jag äntligen jobbat klart och nu är jag ledig i 2 veckor innan skolan!Mina dagar har varit... som dem vart. Har mestedels vart bakis på mina lediga dagar. Har dessutom... spenderat mycket tid hos Ian. Mycket sex. Jag och Emma va på "fest" ...

Av Sandra - 28 juli 2013 10:06

Hej. Just nu tänkte jag skriva för jag sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 11 men ska vara där kvart i 11. Jag ska till Ian ikväll och vi ska se på film och supa, japp jag vet hur det låter. Gjort det 2 gånger innan men inet har faktisk...

Av Sandra - 25 juli 2013 20:53

Tjo!  Nu dem senaste dagarna känns det som om jag bara har supit... Söt i förrgår med Ian (igen) och ja... det gick som det gick. Jag drack för mycket helt enkelt! Men tror vi kommer supa snart igen. Jag har försökt att inte tänka på Oskar så mycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards